“Onze methodieken zijn anders vormgegeven en echt mooi voor kinderen. Ze kunnen er zelfstandig mee werken, op hun niveau. In overleg met de leerkracht stellen leerlingen hun doel vast. Daarna kunnen ze – zonder uitleg of wachten – lekker beginnen. Of ze zoeken of vragen uitleg.”
Saskia Nuij | hoofdontwikkelaar en schoolbegeleider EXOVA
“De afwisseling van de MATH-methode biedt veel leerplezier. Het thuisonderwijs verliep vlot met al die filmpjes en instructiekaarten. Ouders deden handig mee en spraken dezelfde taal. Dat is fijn voor kinderen; zo leren ze vrolijk verder.”
Barry Adriaens | directeur Jenaplanschool De Kring in Rijen
“Leerlingen zijn geen nummertje meer. Ze zijn gewoon allemaal bezig. En ik kan heel vaak zeggen: ‘Jeetje, moet je kijken, jij kan al een niveau hoger.’ Dan groeien ze! Ja, ik zie gelukkige kinderen, want iedereen heeft succeservaring.”
Lian Manning | leerkracht Bonifatiusschool in Ter Apel