Hoe is een leerlijn opgebouwd?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Inhoud

Voldoen aan referentie niveaus

Leerlijnen

MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.

 

9 levels

Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

Waar vind je de referentie nieveaus?

Leerlijnen

MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.

 

9 levels

Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

Opgebouwd in leerlijnen

Leerlijnen

MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.

 

9 levels

Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten