
Hoe is een leerlijn opgebouwd?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Inhoud
Voldoen aan referentie niveaus
Leerlijnen
MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.
9 levels
Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

Waar vind je de referentie nieveaus?






Leerlijnen
MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.
9 levels
Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!
Opgebouwd in leerlijnen
Leerlijnen
MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.
9 levels
Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

