
Hoe is een specifiek level opgebouwd
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Inhoud
Doelen staan op moeilijkheid van boven naar beneden
Leerlijnen
MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.
9 levels
Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

Cruciale doelen zijn belangrijk voorwaarden om de niet dik gedrukte doelen te behalen






Leerlijnen
MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.
9 levels
Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!
Je kunt deze doelen gebruiken als instructiedoelen
Leerlijnen
MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.
9 levels
Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

