Hoe is een specifiek level opgebouwd

Hoe is een specifiek level opgebouwd

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Inhoud

Doelen staan op moeilijkheid van boven naar beneden

Leerlijnen

MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.

 

9 levels

Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

exova-raket

Cruciale doelen zijn belangrijk voorwaarden om de niet dik gedrukte doelen te behalen

exova-raket
exova-raket
exova-raket
exova-raket
exova-raket
exova-raket

Leerlijnen

MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.

 

9 levels

Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

Je kunt deze doelen gebruiken als instructiedoelen

Leerlijnen

MATH is een rekenmethodiek die uitgaat van het leren in leerlijnen en niet vanuit doelen die opgedeeld zijn vanuit het jaarklassensysteem. Hierdoor is het mogelijk dat kinderen in iedere leerlijn kunnen werken op hun eigen niveau.

 

9 levels

Iedere leerlijn bestaat uit 9 levels die geordend zijn van level A tot en met level I. Wat betekenen de levels? En wat zeker niet!

exova-raket
exova-raket